Reklamacje

Każdemu zdarzają się pomyłki. Do transportu korzystamy z zewnętrznych firm kurierskich, które jak wszyscy wiemy różnie obchodzą się z przesyłkami. Jeśli więc otrzymali Państwo niewłaściwy rozmiar lub nie swój obraz, jeśli obraz został uszkodzony podczas transportu, prosimy o pilny kontakt.

Jeśli przy odbiorze zauważysz uszkodzone opakowanie, koniecznie otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź czy nie zostało uszkodzone płótno lub rama. W przypadku fizycznych uszkodzeń płótna lub ramy koniecznie zgłoś to kurierowi i poproś o spisanie protokołu uszkodzeń. Zgodnie z regulaminem będzie on podstawą do złożenia reklamacji. Zrób zdjęcie uszkodzeń, załącz protokół uszkodzeń i skontaktuj się z nami korzystając z poniższego formularza.

Formularz reklamacji


    Zwroty

    Oferowane przez nas obrazy są spersonalizowanymi dziełami wykonanymi na Twoje zamówienie. Przed realizacją druku otrzymujesz do akceptacji projekt przygotowany w 100% dla Ciebie, z Twojego zdjęcia, z Twoimi wytycznymi (opcja). Zgodnie z obowiązującym prawem produkty spersonalizowane dla konkretnego klienta, które nie nadają się do dalszej odsprzedaży nie podlegają zwrotowi.

    Jeśli z jakiś przyczyn otrzymany obraz nie spełnia Twoich oczekiwań, prosimy o kontakt. Dla nas liczy się Twoje zadowolenie. Mamy nadzieję, że w takim przypadku wspólnie znajdziemy jakieś rozwiązanie.

    Anulowanie zamówienia

    Dokładamy wszelkich starań aby realizacja Twojego zamówienia przebiegła tak szybko jak to możliwe. Dlatego jeśli złożyłeś zamówienie i z jakiegoś powodu chcesz się wycofać, to w ciągu 24h od złożenia zamówienia anulujemy je bez podawania przyczyny i zwrócimy Ci kwotę pomniejszoną o prowizję systemu płatności, jeśli z niego skorzystałeś (być może opłaciłeś też „ochronę kupujących”) – te prowizje niestety nie podlegają zwrotowi.

    Po upływie 24h od złożenia zamówienia istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że graficy już zaczęli pracę nad Twoim obrazem, już poświęcili czas na Twój projekt lub ruszył on do druku. Wtedy jeśli Twoja prośba o anulowanie zamówienia zostanie rozpatrzona poprawnie, zostaniesz obciążony 30% opłatą. Wszystko zależy na jakim etapie jest realizacja Twojego zamówienia.

    Nie podoba mi się otrzymany obraz

    Naszym celem jest Twoje zadowolenie. Żebyś z czystym sumieniem wystawił nam 5***** recenzję i polecił nas swoim znajomym. Każdy obraz przed wysłaniem do druku jest przesyłany klientowi do akceptacji. Dlatego ewentualne niezadowolenie może wynikać z różnic kolorystycznych druku i obrazu na monitorze klienta.

    Jeśli z jakiś przyczyn obraz, który Państwo otrzymali nie spełnia Waszych oczekiwań, prosimy o kontakt w ciągu 24h. Postaramy się wspólnie znaleźć przyczynę niezadowolenia oraz jego rozwiązanie.

    Copyright © 2022 PicTic.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści zabronione!